Nu ger vi gärnet !

Första Pumppasset på aslänge avklarat, assköönt va det och jag kan nog säga med säkerhet att det kommer kännas i HELA kroppen imorgon. :P haha Tyvärr så tyckte jag mer än den som va tidigare, den här va PERFEKT tyckte jag, bra röj genom allt enligt mig och min kropp, men men man kan inte tycka om allt inte. ;) Mina efterlängtade gym gloves hade kommit så jag passade på att köpa dom idag med så nu ska mina handleder inte lida mer. :) det ska va skönt att gymma inte smärtsamt, eller vad säger ni ?



Tog mig ur röven och beställde en tid hos doktorn idag också, kändes som att de behövdes efter alla min äckliga förkylningar hela jävla tiden. Nu är det dags att reda ut va som är fel, om det nu är något som är fel eller om det bara är jag som är knäpp i kroppen. ;D haha Det visar sig, det visar sig.

Nu ska jag smälla en skål med fil och müsli och slå på en film tror jag minsam. :)

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0