Vadå Maräng ?!

Ojojoj vilken låång dag det har vart idag men det känns bra, man har hunnit med en heeeel del måste jag säga. :) Först jobb mellan 8-14 sen upp på stan för att möta Frida och sen vidare mot Elkedjan för köp av Kaffekokare sen upp till Coop för att köpa resterande grejer till baket sen tvärs över gatan till Franzens, där blev det gardinköp för Fripps och sen hem till Fripps. Vi slänger av oss alla grejer och börjar baka på en gång. Snickers, Maräng, Muffins, Maräng, Hambugare och stripes, Kolakakor, Maräng, Maräng och återligen lite mer Maräng :) haha Det haar vart en härlig dag måste jag säga. :) Älskar fan och flänga runt och att man känner att man gör något och inte bara sitter hemma och slänger bort hela dagen på ingenting. :P SCHÖÖNT !

Förövrigt så är jag väl på god väg att bli frisk iallafall, känns bra men det skulle kännas ÄNNU bättre om jag kunde bli helt frisk så jag kunde få dra mitt fett och träna. Har lite småabstinens känner jag faktiskt. Vill bara iväg och köra slut på allt vad kroppen heter och har. Meen börjar jag för tidigt så kan det gå åt helvete och det vill jag ju intee. :P Huuwaligen :)

Va ju Kattvakt åt underbara söta Sweety i helgen för att Karin och Magnus skulle till Sthlm och slå på stort och jag måste säga att den där katten är ju fan föör söt, förutom alla hennes Cpryck hon får som gör att hon kanske har sönder saker :P haha, känns faktiskt lite tomt här hemma utan henne även fast jag bara hade henne i 2 nätter. Oh well.. när Mamma och Pappa kolargränd skulle hämta henne så har dom med sig en blomma till mig och gissa vad det va för blomma ?? Jo det va en Orkide, Gullugar då. Apfin va den. :) Tackar och bockar för den !

I Lördags så vart det Tjejkväll hemma hos Lisse i huset, Hade verkligen jätte trevligt, det får fan inte dröja så långe igen bruuds !!? skulle sno bilder från Robyn tänkte jag men det gick inte så jag får väl länka te henne istället då :) --> HÄÄR !

Imorgon blir det nog en förbättring på brännan innan jobbet så nu är det nog dags för Fröken att sova.

Tjoflöjt och Godnatt  !


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0