En hel del !

Jag har haft lite fullt upp ja :) haha

Vart på Peace&Love med Bästa Frida och Pauline och fy "satan i gatan" vad roligt jag hade :) haha såg dock inte så många artister men det gjorde ABSOLUT ingenting, vi såg dom vi ville se (5stycken) och sen missade vi väl några också men vi hade så superkul vid campet så thats life!




Och förra Fredagen vart det äntligen av.. Tältningen på Storön i Dagarn som jag och Karin har snackat om att vi ska göra i flera år. haha Lisse, Jimmy, Karin, Magnus, Johan, Frida och jag tog vårt pick och pack och drog oss ut dit. FAN så mysigt jag hade det ! Småsaker som man måste ta sig tid till !!!




Imorgon bär det av till Rättvik och till Dalhalla för konsert. Melissa Horn står på schemat och kommer det bli awesome eller vaad ?? JAAA.. Jag Frida och Pauline tar en heldag med bästa Melissa. ;)

På Torsdag är det begraving.. jobbigt men det ska bli skönt ändå.. BästabästaBosse <3
En rolig sak är att min Mormor och Morfar och Bror kommer ner då så det ska bli kul att får träffa dom lite..  inte för att det kommer bli så mycket för jag jobbar hela helgen.. Vi får väl gör det bästa av tiden dom är här :) Synd bara att inte Papi kunde följa med, då hade vi varit fullbordade !

Sen sist med absolut inte minst så fyller jag år på Fredag, första födelsedagen jag kommer vakna upp och (veta att man kommer bli uppvaktad?) :) Underbart!

Justfan va ju på sommarfesten nu också.. haha




Nu är det nog dags för mig att nanna kudden om
jag ska hinna med allt imorgon innan vi åker :)





Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0