....

Konstig känsla i magen men det kanske inte är så konstigt med tanke på allt som händer.
Goda nyheter är iallafall att jag kanske får lite extra pengar framöver fråm mitt gamla jobba jag hade för typ 1½ år sedan så det va fan på tiden kan man ju säga! Möte imorgon på morgonen sen blir det full rulle hela dagen.. Jag och mamma ska röja ur våra grejer från Bosses vind och det kan nog ta sitt lilla tag.
Sen på eftermiddagen ska vi till skogskapellet för öppen kista... :/ Känns lite sissodär.

Sen är det nog god tid att börja packa inför veckan, Peace and Love står på schemat. Husvagnscamping står också på schemat. Det ska blir spännande och se hur allt kommer gå men jag håller tummarna för att vi ska slippa krångla och om det inte gör det så håller vi oss till mottot.. DET LÖSER SIG ! :)

Stekte ett GÄNG pannkakor (som traditionen säger att man ska göra) till frukost "buffén" under veckan också, det tog sitt lilla tag kan jag lova och inte fan va jag sugen på att käka en liga när jag va klar heller, but you got to EAT !




Va även upp en sväng till Karin och Magnus och spöade dom i ett parti 500, Vad trodde dom liksom :P


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0