Öreberoooh !

Heej !

Helgen har varit helt suuperb! Slutade jobba 17.00 i Fredags. Klockan 18.03 gick tåget till Örebro med Frida för att fira Lindaluring som fyllde 25 :) Vart rätt så lugnt den kvällen. Lördagen kom, vi åkte in till stan och strosade lite, jag hittade två jättesöta klännigar som vill komma till min garderob så då fick dom det tyckte jag. ;P Kvällens tema va hatt glasögon och mustasch så det va bara att göra sig ordning och invänta alla gäster. Blev en ASROLIG kväll med dans lite överallt i korridoren, en spontanutgång på nästan fyra ställen i stan, kvällsbad i en barnpool, och tältning i köket ! hahaha

TACK ! ;)





Ida har vart en riktigt skön dag också, klockan två hade jag tid för massage hos Ewa Sköld så jag traskade dit och jag fick mig en riktig omgång kan jag lova, vissa gånger gjorde det SKITONT när hon klämde på mig, speciellt mina axlar.. och i huvudet/nacken, GOD DAMN! Visste inte att man hade så mycket muskler i nacken som kunde göra så ont. Men gud i himelen det va skönt också, Nåväl hoppas att jag ska kunna sitta lite bättre i kassan imorgon när jag ska jobba :) Sen har jag pysslat på här hemma, gjort rent lite smycken, planterat lite blommor, vattnat blommor, fixat lite på min fotovägg, färgat ögonbryn och fräschat till porerna. haha Sen såhär på kvällskvosten vart det en film, No strings attached. Riktigt fin film, kan ju ha något med att Ashton Kutcher va med, vad vet jag liksom ;)







Nu är det dags för mig att sussa för det vankas jobb imorgon bitti! <3

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0