Våryran.

Hejsan.

Den här helgen vart ju inte som jag hade trott, I Fredags så ringde Mamma till mig och frågade hur jag jobbade i helgen och fråga lite hit och dit. Sen kom det fram att hon och Elin tänkte komma hit och hälsa på och då ville Mamma ha sovplats :) Visst fick hon det, Fredagskvällen kom, jag slutade jobbet 20.15 sen bar det av hem för att laga "lyx"middag till Mami och mig. Fläskfilé med färskpotatis, rostad paprika och en sjujävla god sås. Till efterrätt vart det glass och jordgubbar sen spelade vi kort på ballen ut på småtimmarna :) MYCKET trevligt. Så som ni hör va jag inte ut och svirade vilket jag dock hade velat men jag fick en bra kväll ändå :)
.



Idag är det lördag och jag har jobbat kväll idag med, Stängde dock inte med mitt superteam utan Karin lämnade oss vid tvåtiden för en akutvisit till västerås sjukhuset. Stackarn har haft så ont i magen! (Hoppas det blir bättre) :) Emma superkvinnan hoppade in istället och det gick då lika bra det :) Bikeade hem och när jag kom in genom dörren va maten fixad och förberedd, bara att sätta på potatisen och njuta. Det är man INTE bortskämd med kan jag ju lova.

PETTER spelar ju ikväll och JAA Lillemor hade jättegärna velat vart på bruks och slagit klackarna i taket men för en gång skull så tar hon det lungt när det väl händer något stort in the Town ! ;P haha MEEEN jag nöjer mig med ännu en kväll av mys med Mamma. För det är man ju inte bortskömd med heller :) <3


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0