Disiplinering !

Oj Vilken konstig dag det har vart på jobbet idag. Började klockan 9 och allt va prima skinka förutom att jag va lite trötter, sen gick det ba neråt, jag kände mig hungrig heela tiden och trött och slö hela tiden, hade liksom INGEN lust med att jobba alls. Asdrygt.. Meen jag tror det kan ha liite med att göra att jag håller på strikta till mig och sluta upp med att käka massa godis och snask i veckorna.. Sen att man jobbar i affär gör det ju inte lättare när det står chokladlådor i princip lite överallt, plus massa prover och gojjs och mojjs i fikarummet :) 4 dagar har gått nu och jag har snart klarat av en HEL vecka utan ens en liten chokladbit.. Det kanske låter fjåmpigt men för mig som i princip hela mitt liv (Pappa ägde en Kiosk när jag va liten) gått och småätit hela tiden så känns det ASBRA att ha klarat mig i 4 dagar. Känner mig faktiskt stolt! :) Så som sagt så kan det nog ha någonting med det att göra att jag är lite sne :) haha ääsch då jag klarar det här gallant, man får försöka hitta substituter och prova sig fram med andra grejer.

Meen Ett Äpple är inte Choklad !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0