Plaaankaaaa !

Sådär ja, nu har man plöjt igenom melodifestivalen, jag måste faktiskt säga att det fanns faktiskt flera som va bra i år, min favvo va Danny- In the club. Man blev så himla pepp av den låten, men det kommer ju inte va sista gången man hör den, kommer nog va en av plågorna i sommar. :P JAA! haha

Kvällen bjöds på som jag sa tidigare.. Planka! Oh my fucking god va gott det va, smakade precis som på restaurang, hur jävla gott som helst. :) När mamma skulle ta ut min gudomliga sås som stor på värmning i ungen så sticker hon in handen och ..... hon börjar brinna i vanten och hon märker ingenting för än jag skriker på henne.. haha det va liite skojsigt. :) Sen vart det färgning av hår på Elin och Mami, turned out pretty good! :P

 


 

 

Nu överger jag blöggen och återgå till filmen. :)

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0