TOKMYCKET SNÖ!

Vaknade 8.30 av att klockan ringde, jag kollade ut genom fönstret och ser att det vräker ner någonting. Skickar genast ett mess till Karin (som jag troode redan va uppe) och skriver -Snöar det eller regnar det ? Får tillbaka.. Oh my fucking jävla god! Det snöar! haha. Tanken på att pulsa ner till Arena lockade kanske inte så jätte mycket men det va bara att dra på sig vinterskorna och luvan och traska på! När vi va färdiga så följde jag med Karin till jobbet och käkade lite lurre och drack lite kaffe. :) Nu ligger jag i min soffa helt slut och funderar va denna eftermiddag har att erbjuda ?

Ikväll kommer ALLA mina brudar
till mig och myser och spelar lite spel
sen får vi väl se vart kvällen tar oss :)

En bra kväll kommer det blli i alla fall <3

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0