HH!

Japp då va det Fredag imorgon, IGEN, Veckorna går så himla fort nu for tiden. :) Meeen det gör absolut ingenting för på Lördag drar jag till pluggpullorna i Örebro och går på HÅKAN HELLSTRÖM och sedan vidare på Krogen. Det komemr bli en Awesome helg. Jaaa det kommer det :)

Fick äntligen svar på mitt Mail från ForHair där jag beställde mina Dust it ifrån. Jag beställde 3st förra Torsdagen och innan jag la beställningen så såg jag att det va fel adress så jag ändrade den innan jag skickade iväg. och så när jag får bekräftelsen så står det fortfarande min gamla adress.. :S Så jag har terrat dom med mail sen dess och äntligen äntligen får jag ett svar och att jag kommer få mina grejor så fort som möjligt.. Puuuh. Inte dom största utgifterna men vafaan, man vill ju ha grejerna man har beställt. :)

Jaa just ja, i lördags så va mina darlingar här och snacka massa skit och hade det allmänt trevligt, Lillemor Skulle bara smaka lite Rödvin av Marina för att Lillemor tycker egentligen inte om det, men det slutade i att Lillemor tyckte väldigt mycket om det och Marina och Lillemor delade på 2 flarror :) haha. Ohwell Lillemor har lärt sig !
Här kommer lite pics. :)











Min snygga Frittchof med sina snygga tänder. :)





Nej nu blir det fan och gå och sussa för imoron ska
jag Pumpa lite innan jobbet, ska bli intressant och se hur
den nya releasen är upplagd. :)

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0