Eurovisionsongcontest!

FAN, vi som va så himla nära, låg på toppen i princip hel tiden och så kommer det där Azerbaijan och vinner hela skiten ! Not cool, inte när man redan låg och sög på pokalen! Kunde kommit tvåa men jävla Italien slog oss med EN poäng! Nääääväl det är väl bara att nöja sig för inget kan man göra!
Vi vann ju semifinalen iallafall ! ;) JAA! haha



Får väl ta ut min "ilska" imorgon. Sverige- Finland ! Vi kommer sooopa er under mattan. :) Lite kul att jag varken är intresserad av melodifestivaen eller hockey i vanliga fall men helt plötsligt blev det väldigt intressant! :P haha
Nu säger jag tack och godnatt för mig för imorgon väntat det jobb för pigan!

Tjingeling!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0