Ischiasnerv? SI-ledslåsning? WTF?

Tjoflöjt!

Den här vecka har inte vart den bästa. På Måndagmorgonen när jag skulle till jobbet så böjde jag mig ner och skulle rätta till skosnöret eller något och jag fick väärldens stöt/hugg i högra ryggen.. det gjorde apont.. Tänkte väl inte mer på det utan dagen på jobbet gick på som vanligt tills jag skulle huka mig ner och greja i hyllorna.. så fort jag satte mig ner och byxorna stramade till lite på höften så kom stöten igen.. Och så har det pågått nu hela tiden, ett hårt tryck eller om jag sträcker mig åt vänster sida på nått skumt sätt så kommer det igen! Det är nästan så jag tappar andan och blir gråtfärdig när det händer, vet inte vad jag ska ta mig till. Så idag på jobbet så snackade jag med mina arbetskollegor och bad om lite råd och så och fick förslag att ringa en Naprapat som tre av dom redan går eller har gått hos tidigare och det verkade som en bra ide så jag ringde och bokade tid, så nu ska Lillemor till en Ryggdoktor och kanske få lite ström i sig och kanske lite massage och se vafan det är som händer med mig! Många spekulationer har snurrat runt i mitt huvud.. Kan det va ischiasnerven? Bäckenledsslåsning? Eller är jag bara dum i huvudet? Nej det är jag inte... Tror jag ! haha

USCH för fel på kroppen ! USCH !


Skiter på det här och går och lägger mig och inväntar lediga morgondagen och hoppas på en bra dag! :) Förslag intagas gärna ? :P GODNATT !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0