Premiäär!

Dåå har det officiella balkonhänget börjat. :) Slutade jobbet klockan 14, ställde mig utanför och inväntade Marina maruschka, när hon kom så bikade vi hem till mig, la ut filten på ballen och la oss och stekte fram till femsnåret sen drog pullan hem och jag började med maten. Smaskens fillibaskens va det!



Sen fastnade jag ute i mitt korsord tills jag kom att jag skulle bjuda över Karin för kortspel och kaffe, vips så va hon här och vi satt och spelade femhundra, liite nostalgi faktiskt. HELT JÄVLA UNDERBART har jag haft det idag. en perfekt dag helt enkelt :)



Imorgon klockan 10 ska jag stå reda utanför mig för då bär det av mot Dagarna för stek hela dagen låång ! Älskar verkligen det där huset och allt som har med det att göra :) Myyyspyys!

Nu vet jag dock inte om det här inlägget ens kommer synas för min blogg har tydligen blivit kraschad på nå vis.. Jävla Blogg.se !!!!!

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0