tjofrääs.

Härlig dag idag idag idag idag. :) Frida råka sova över efter en myskväll deluxe med film och grejs igårkväll. Så imorse när jag vaknade klev upp och kokade kaffe och dukade fram en superduperfrulle sen gick och jag väckte fritchopfs.. - Fruuuukosten är klaar! :) Vi åt mysfrulle sen vandrade hon hemåt. Klockan halv tre var det dags för Mary Kay party hos Maria ( Fridas moster ), jätte trevligt, synd bara att det är så dyrt annars hade jag köpt på mig alltihopa tro ja minnsan. :) Fridas skallp skulle färgas under kvällen också så vidare till Marina för det va hennes uppgift. Kär och galen, DH och Svenskars hemliga liv och sen bar det av hemåt för imorgon är det dags för jobb igen efter 4 dagars ledighet(/sjuklighet) haha. Nåväl hoppas jag inte hostar sönder mig bara. ;)

Förövrigt så går premiären av Twillight imorgon här i Fagersta, undra flundra om man skulle gå kanske :)




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0