TRÖTTMÖSSA!

Fan, har kommit in i världens tröttperiod, jag är trött hela tiden och går och gäspar hela tiden fast jag jag sover bra. Om man bortser från att jag drömmer hur mycket som helst, eller ja jag kommer ihåg typ alla drömmar vilket jag har hört man gör om man sover dåligt. Så vad vet jag jag kanske sover dåligt då?! Dryygt som attans är det. Jag vill ju va pigg och go och glad :)

Men en sak som är och har vart trevligt är att jag har haft sällskap hela veckan min älskade lillasyster Elin. På Söndag åker hon hem och jag blir själv igen. BUU! Så imorgonkväll ska vi mysa ner oss rejält och glo på film och bara njuta av sällskapet :) <3





Så nu är det kväller och efter ett pass på gymmet, en timmes promenix och tillfrächning så ska vi gå och lägga oss, förmiddagsjobb väntar imorgon så upp med tuppen ska vi. :)

<3 <3 <3



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0