Fest hos Mange ?

VILKEN HELG allstå!
Örebro- Studentgatan 12 på Fredagen och good damn vilken rolig kväll, Frida, Jag, framträdanden, Jury, Mange, nya människor, gamla människor, lite Mange till, massa filmer, 04.15!

Vaknar upp på Lördagen och inser att vi "bestämde" nya planer för lördagen på fredagsnatten och visst fan hade vi gjort det, så det vart, Spontantripp till BORLÄNGE, Pelle, Mange, Pizza, Ross, Utgång på typ ALLA ställen i stan, Pizza igen, Bigbangtheory också får vi inte glömma Mange.

Söndagsmorgon vart till en surprice.. jag vaknar av att Frida gick på toa och när hon kommer tillbaka säger hon att jag har snackat i sömnen.. hmm okej vad sa jag då? Jo Du sjöng- Feeeest hoooos Mangggee! Jag döööör av garv. HAHAHAHAHAHAHAHA. Mange har vart riktigt inprintat i min hjärna hela helgen kan jag ju lova. Håll kääften har man hört några gånger mer än vanligt, även från mig själv.. Hahaha Jag SJUNGER i sömnen jag !

Vidare sen tillbaka från Borlänge till Örebro för att hinna med tåget tillbaka till Fagersta och nu sitter jag här slitnare än slitnast och Tackar innerligt för en GULD Helg.


Tala ut
Postat av: Frida

you gotta love this helg! UNDERBART!

2011-10-09 @ 21:34:31
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Linda

:D

2011-10-10 @ 01:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0