Spinnspinn

Morn morn! Hatar att jag har har vänt på dygnet helt och hållet, önska jag vore värsta morgonmänniskan och kunde vakna pigg och kliva upp 8 varje morgon :) Men nä, Tror det har med att göra att jag har jobbat så mycket kvällar nu på senaste och då tillåter jag mig själv på nått konstigt sätt att sova längre. BUU!

Förövrigt så kommer jag inte kunna sitta normalt idag pga den där jävla spinning sadeln.. GOD DAMN va ont det gör i stjärtbenen! Men jag klarade det, har vart på spinning en gång förut och då pallade inte mina knän det men det gick ju hela okej den här gången! kanske till och med provar det igen någon dag :)  Jihoo!

Bjussar på en sköönbild!

 


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0