Super !



Har haft en supeeerb dag idag.

Vaknade, käkade frulle, gjorde mig ordning och sen fick jag till graven och hälsade på Bosse, va ett tag sen nu. <3 Sen va det dags för jobb 14-20 och det gick ju som smoort. När jag väl hade slutat så stod LinaskitLina utanför och väntade på mig för vi skulle dra våra äs ut till Sjöhagen till Malin för lite "firalinadag" AStrevlig kväll måste jag säga, Malin blev full och va enbart asgo med hennes gester som kom utan anledning och förvarning. haha. Kom nyss hem och det är väl god dags att sova för innan jag börjar klockan 2 så ska jag ta en låånglunch med bästa Frida som är här över helgen.

Kyss för ikväll då !






Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0