TACK!

Vilken kväll det vart igår.. CRAAZY! :) Va inte så superkul att vakna imorse kan jag lova, skallebank till tuusen, men det va det fan värt. Tackar och bockar flickor små fler sånna kvällar ska vi få! höhö



Har käkat Pizza 2 gånger idag, en utåt till lunch sen åt jag upp Karins resten nu på kvällsningen PLUUS Äppelpaj som Karin promt skulle göra så det va väl bara att äta och se glad ut, hmm godis, choklad.. Ja det vart en hel del och det känns på gaddarna kan jag lova. Det kommer bli fiiint att dra fram tandborsten snart. Mumms ! Avverkade 2 filmer också, myyyslördag deluxe helt enkelt. Den där Karin hon kan äta om någon, haha hon ställde sig på vågen bara för skoj skull för att se hur mycket hon hade gått upp under dagen.... 4.1 JÄVLA KILO.. haha helt insane ju ! Nåväl tack för den här helgen för imorgon är den över, jobbelijobbjobbet kallar! JAAAAA ;)


Nu ska jag bädda ner mig i sängen och slökolla på 8mile som jag såg rullade på televisionen :)
Nattinatti !


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0