"Jag är en vampyr.. Jag suger och spyr ! "

Tack Marina Korpi för en supermarskerad!

Efter många om och men så kom jag till festen och då såg jag ut såhär, fler bilder kommer förmodligen. Jag hade en jätte trevlig kväll med massa bra utklädda människor och massa roliga lekar och stohej och vet ni vad JAG och mitt lag vann, haha jag vart så himla glad :) Sovsällskap fick jag på kvällen, av Frida (Otippat) och William. En helt klart finfinkväll :)

Just nu sitter jag här och myser med syster, hon ska sova hos mig nu när hon är här på hennes lov. Ska bli mysigt att få spendera lite tid med lillskiten som har vuxit om mig, haha nåväl jag heter väl Lillemor av en avledning ;P






Tala ut
Postat av: Marina

Men tack sj gullegrisn!<3

2011-11-01 @ 15:56:19
URL: http://Jagskriversynder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0