Turkey !


Okej.. This is IT ! Har hällt upp en cider och myser med kattfan för det här är sista kvällen på en vecka som jag myser ner mig... Ohyea det är det!!! Allt är nästan nerpackat, bara sånna där nödvändigheter som man behöver imorgon som inte är nere. Så imorgon typ kanske cirka sissodär kvart i 12 så drar vi till Avesta för att sätta oss på tåget mot ARLANDA! och när klockan slår 18.00 då lyfter planet mot Side. Ni anar inte vilken strååle jag har vart på jobbet idag, en av dom bättre dagarna på jobbet om man säger så.. Lyckoruus genom hela dagen. Mina kollegor ville också ha dom där pillerna jag gick på, haha men det vaaaaaa ju inge piller, det va ju BARA JAAG ! ;) hihi

JAA jag ska ha den bästa semestern på länge och jag tackar och bockar MALIN BENGTSSON som åker med mig! Det kommer bli en AWESOME vecka att minnas måånga år framåt!





LOVE LOVE LOVE ! ♥

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0