Fullmåne?

Sov som en hög krattor inatt, fyyfan det va inte en rolig natt, inte nog med att man drömde massa skumma drömmar, ( Gick till jobbet halvnaken, Va på jobbet och det grävdes hål i golvet precis vid ingången, dvs att det satt det kille med en spade och grävde i betonggolvet, Sen va jag på en äng och helt plötsligt kommer det fram en varg.. jättestor va den, typ som i twilight, jag fortsatte bara att gå mot den sen satte jag mig på staketet brevid honom. han hoppar också upp och sätter sig på staketet. Kollar strängt på mig och frågar.. -Ääär du inte räädd för mig ???? Jag- Neej! (doh) ) utan man vaknar var och varannan timme och tror att, nuu är det dags att gå upp och dra till jobbet fast klockan bara är typ 04.33?!

Inte bara jag som sovit som en kratta inatt utan det verkar va många som led inatt.
Hoppas på en bättre natt inatt!


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0