Nytt år..

Inatt vaknar jag i ett hopp av att kattfan hoppar rakt på min fot
och river mig! Inte okej för det svider som fan just nu.. haha

Imorgon blir en bra dag tror jag, för jag är leedig och jag ska hitta på massor med bus och det kommer säkert att bli awesome! Ska nog också ta och kika förbi hos Lisse och Jimmy och gosa lite med Aksel :) Den där söta krabaten ska nog lära sig säga tant Lillemor innan mamma och pappa :)

Nyåret vart ju som jag trodde, helt superbra. Jag och Frida anlände till Johanna och Jimmy runt femsnåret och då började vi förbereda maten inför kvällen ganska snarast. DOCK trodde vi inte att det skulle ta så himla lång tid med den jättelätta maträtten som Frida hade hittat i mammas gamla kokbok.. men det tog sitt tag med alla jä**a förberdelser men god damn det va värt det. Supertrevligt middag. Fortsatte sedan med spelet Geni, jag blev förvånad alla gånger jag gissade rätt, för det va inte ett svar jag kunde av ren kunskap. haha. en kvart innan tolvslaget drog vi oss ner på stan och laddade upp med champange och glas för en show av en jäävla massa fyrverkerier! Vackert så vackert det va !





Nu tar vi tag i det ny året och gör det till det bästa året ever ! ♥



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0