Wierd..


http://objekt.fastighetsbyran.se/Templates/Pages/ObjectImages.aspx?source=hemnet&ObjektGID=OBJ3150_1142690322

Fick nyss reda på att Bosses hus ligger ute för försäljning... Jag kan inte fatta det, när jag kollade genom alla bilder så slog det mig att man har fan bott i det där huset och har så måånga barndomsminnen därifrån och nu ska någon annan bo i Bosses hus... konstig känsla! Sträck på tapeten på hur lång man va, massa hjärtan och "Josh Hartnett" kladd på väggarna skrivet med grön tuschpenna i "mitt" rum.. När maten va klar gick man längst ner i huset och bankade i elementet för då visste Bosse att han skulle komma upp, när han själv satt i köket och åt och så kommer man in och ser att en av dem 5 katterna sitter på bordet mitt emot han och slickar ur kastruller och Bosse märker ingenting för han är så inne i sin tidning.. Ser du inte vad katten gör?! Va vadå? haha ♥
Småsaker som gör att man tänker lite mer på allt..

Man kommer inte gå in i huset och kika in i köket och se Bosse sittande på en pall brevid fläkten med benen i kors, någon flygtidning eller fagerstaposten i handen och en cigg som sakta ligger och brinner upp i askfatet.. Konstig känsla!



Hoppas du ha det bra där du är!



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0