Godmorgon!

Godmorgon allahopa. :)

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att dom här
12 timmarna ska gå iväg.. :)
äter en macka och dricker te gör jag också, det sitter fint i en tom mage..

Måste bara säga att jag hade såååå förbannat kul i fredags, Tack allihopa!
Fan jag trodde inte att jag skulle bli så full som jag blev, men det va kul att kunna variera sina fyllor lite haha
För er som inte va med så va vi hos mig först och drack och hade skit kul, iaf jag. :)
hihi vi tokade oss på alla sätt och vis, sedan drog vi oss vidare till dickens och fortsatte röja där. :) Skit kul! :D

Lördagen vart helt lugn med mys framför tv/film med min älskling. :)
Sen på kvällskvisten så kom Karin förbi och skvallrade lite, eller ganska mkt. :) hehe älskar skvaller. :)

Nä nu ska jag ta och hitta på något så tiden går fortare.
Kyss på er.


Tala ut
Postat av: Frida

jag hade också svinkul ;)

2008-09-21 @ 22:03:55
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0