Onyttiga jag. haha

Nu sitter jag på jobbet igen och lyssnar på thevoice och dricker te och käkar en bulle. :) hihi
Fan va onyttig jag är, jag skulle egentligen kasta allt socker åt sidar för ett bra tag nu och ta tag i träningen och bli mig själv igen. :) heehe. nä men synd att det snart är vinter, för så blir man latare, fast man kan ju se det på ett annat sätt, att jag kan ju ta och köpa mig en snowboard och börja åka i stället, för det är ju kul jue, Ellerhur karin?, nu får du ta tag i mig!!!! :) haha.


Jag säger bara så här, att jag har absolut inget mer att säga.. :) KYSS !!


Tala ut
Postat av: Frida

jag och lina ska tydligen hälsa på dig på jobbet...

2008-09-19 @ 12:28:48
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Karin

Klart! Vi ska röja i backarna i vinter

2008-09-23 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0