DUBBELAVSITT!!!!

Har vart en sväng på stan med Lina och Lisse och Lina köpte färg till deras badrum, vilket va behövligt ! :) haha inte så mysigt med ett svart badrum faktiskt, haha sen när vi va klara så gick Lina hemoch jag och Lisse gick till Fia och Patte och hälsade på :) Alltid lika mysigt :)

Så jag kom nyss hem och nu va det väl tänkte att jag skulle göra något att äta men jag har ingen aning om vad jag ska göra :S det blir väl något iallfall. :) sen ska vi ut och promenera lite, kankse dags att sätta igång nu om man ska va snygg till sommaren :) hehe Efter det så blir det Ugly betty och DUBELAVSNITT av Desperate housewives. Jipppeeei ! Hela ligan lir bänkad framför Fridas television ! :D

Nu blir det maaaat !
Kyss och Slisk.

Lillemor !

Tala ut
Postat av: Karin

I know!!! Eminem är typ bäst ;)

2009-04-14 @ 16:54:04
URL: http://karkli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0