Mina pärlor.. :D

Heeejsan hoppsan.

I förrgår va jag ju på bio med Karin och Nille, Sommaren med Göran. Attans vad rolig den va, skrattade genom hela filmen. :) den måste ni se tycker jag . :)

igår så va jag duktig och städade lägenheten, jag dammsugade och torkade golv och dammade och rensade toan och diskade och jag va riktigt duktig, ahh det va jag. :) sen när jag va klar så såg jag ett äpple ligga och va ensam så då bakade jag en paj, den vart inte så värst god för jag ahde inga havregryn, men men paj som paj. :)

Idag blir det till att slappa för jag tror jag håller på att få någon slags halssjukdom... Usc och fy, är svullen känner jag, Pallar fan inte bli sjuk igen, jag vill ju vara frisk och kunna leva liivet

I fredags vart det en sväng på hamnkrogen och sen vidare till gubben, riktigt trevlig kväll, anyways här kommer lite bilder :D













Här är en del av alla sjuttioelva bilderna. :D haha

hejdaaaaa
Lillemor.


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0