Day one ! ;)

Tja.

Ja då va första dagen avklarad. :) haha. Gick hem till Karin vid 2 och spenderade hela eftermiddagen där, det bjöds på vikning av tvätt, kaffe, mat och lite skitsnack och sen bar det av till arena för bodypump. :) Jag kan säga som så att jag hade förväntat mig mycket mer pust och pu, visst jag säger inte att det va lätt som en plätt, men det va faktiskt roligare än va jag tänkte mig. SEN ska man ju inte snacka om hur jag känner mig i mina så kallade muskler nu.. Ojojoj,, jag kommer inte kunna dricka mitt te imorgon som vanligt känns det som. Twohandgrepp with a litle help from upstairs! hahaha Jaja det är väl bara att bita ihop och samla krafterna, för imorgon klockan 19.00 så ska vi på Box. Och då kankse Frippe hakar. :) Naajs !

ähh kanske ska ta och sova lite, ni får får se om jag kan hålla armarna uppe och skriva imorgon.. haha

Godnattvafaaan.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0