Köttbullar på mitt vis. :)

Igår vart det recoverday, haha jag skulle egentligen på bodypump på kvällen men min kropp klarade inte av det så det blev myspys med tvapparaten och sen ett varmt bad med ljus och en bok <3



Luuuugn Fredag denna helg med sen får vi se hur det blir med imorgon. :)

Har setat hemma helt själv och lagat hemmagjorda köttbullar med potatis, gräddsås och lingonsylt och fifan va gött det va. :) Sen vart det Idolfinal och jag vet inte om jag kan säga att rätt kille vann eller inte.. jag tycker att båda är skiitbra, fast på helt olika sätt... Erik han har en så sjujääävla röst så man vet inte vart man ska ta vägen, jag kan inte förstå att en kille som är så liten kan ha en så mäktig röst.. sjukt jue. :) Och sen Calle, han är ju så hiiimla bra han med och hans personlighet är ju så sweeet med. :) wellwell nu är det över och båda kommer bli kändisar. :) haha



När det va över och någon timme efter så drog jag och Frida till Lisette och Jimmy och myste lite, kom nyss hem därifrån och nu vet jag inte vad jag ska göra.. är inte trött för 5öre men jag vill sova hur fan gör man då liksom? vavava?? :) Kanske ska lägga mig och läsa lite.. mm så får det bli.

Nattinatti.


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0