Skicka vidare...

Skicka vidare, det är nog en film som berör dom flesta till tårar.. Så himla fin den är :)

Idag så har jag tvättat hela dagen så jag har i princip vart instängd hela dagen, haha såå synd för det har ju vart sånt fint väder idag, meen jag har rena kläder :) haha Hoppas det är lika fint imorgon för då ska jag gå ner på stan och fixa lite fler julklappar.. vill någon joina så hoita bara till :)

Funderar på om jag ska åka upp till min pappa på Bränna och va där 2 dagar innan vi åker till min mormor och morfar i Långå och firar jul.. då skulle jag åka nu på torsdag men jag känner mig stressad som fan om jag nu skulle göra det.. vet inte riktigt varför. :S får väl se hur jag gör, men det skulle va kul att få åka till mitt barndomshus och va där för det va några år sedan nu... :/ We will se..

Ska ta den där jiffla sprutan imorgon också är det tänkt, men jag vill inte gå upp dig själv så vi får väl se om jag har lyckats övertala någon innan klockan 3. haha

Tredje advent idag och tredje ljuset är tänt.. plus en hel del andra. :) myspys helt själv.. börjar faktiskt bli lite uttråkande att mysa med sig själv hela tiden.. Skulle va kul om man hade någon som sällskapade mig alla dessa dagar. :) huuuvvaligen... Sen är jag väl uttråkad för att jag inte har nå jobb längre också.. usch.. måste fixa någon praktik istället nu, men eftersom att man inte får va i affärer och restauranger nu unden julen så blir det gaaanska svårt.. jävla ams och deras påhitt alltså.

nä sängen ropar på mig nu, Nattinatti!





Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0