flottdag !

Ikväll har jag myspysat med Lisse och Frida med massa gott och bra filmer, blev Den man älskar vilket va skitbra men slutet kunde dom gjort om tycker jag, och sen Walk the line vilket är en klassiker och skitbra. :)

Igår vart en trevligt kväll tillslut, efter allt surande.. haha fan va bitter jag va där ett tag :) men det vart en bra kväll på dickens med massa folk man inte träffat på ett tag så det va kul. Imorgon börjar verkligenheten igen, vilket jag inte önskar den gjorde.. jag har bara jobbat en vecka och jag vill redan ha semester, haha men men det är väl bara att stå ut och le mot gästerna. :)

Nej nu ska jag ta och sova.
Godnatt på er och sov så jiiffla gott,
det ska iallafall jag göra.

Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0