The weekend !

Lite uppdate från igår då, Jag,Lina och Fia va ju och bastade på apollogården och det va skönt som fan kan jag säga. :) sen när vi va klara så gick vi hem till mig där Frida mötte upp oss efter jobbet och började kvällen på riktigt. hehe jag hade en jättetrevlig kväll både hos mig och på greenman. Jag blev ganska dyngrak, om man säger så. :D iallafall, av det jag kommer ihåg så hade jag riktigt kul. haha :) Tack mina Gummor!

Idag har jag bara slappat, jag och Fia va ut på en liten promenad och sen följde jag med henne hem på en fika som varadei några timmar. hihi :) Och saga då är hon föör söt eller, titta liksom. :)



Sen nä jag kom hem så blev det en Pizzabeställning. :D och den satt så himla fint i maogen !



That's that, Peace out !
Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0