Yo Bro's ...

Yo Bro !

Måste bara säga att jag tycker det är jätte roligt att Anna (tulumamman.blogg.se) har skrivit med mig i hennes blogg. :)hoho tycker ni borde checka in den ! :D

Kom nyss hem från Lina, skulle egentligen till Dickens men jag pallade inte, haha Vi har setat och haft det mysigt och druckit lite vin. Dock har jag bara druckit ett glas typ, jag va inte alls sugen idag jag va liksom inte på det rätta moodet. :) hehe jag tar mitt imorgon istället. Jag och Fia och Lina ska basta och mysa lite sen ska vi hem till mig och röja saaatan, så kommer Fridolf sen när hon har slutar jobba också :) Jag hopaps verkligen på en trevligt kväll och det tvivlar jag inte en sekund på att jag inte kommer ha heller :D så Greenman watch out! haha
Sen en sak som inte jag fattar, så fort jag har vart hos Lina och Samuel ett tag så blir jag hugnrig, och det är bara när jag är där också. Wierd! :S jag har väl en god aptit om man säger så.. haha.  JAG VILL HA POPCORN! :)

Nu såg jag på mtv att det har kommit ut ett nytt program, nästan som The Hills men nu handlar det om Whitney! nu blev jag helt exalterad. Hohooo först avasnittet har redan kommit ut på mtv.se så byebye guys nu ska vi njuta !


Kyss och Slisk !

Lillemor.

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0