Mjölby/ Praktik/ Sommarjobb?/ P&L/ TreKronor.

Hej och hå, nu är jag hemkommen från en tripp till Mjölby,
lite ups and downs men trevligt hur som haver. Mycket
 tid spenderad hos "mamma" Inga-maj med mycket
hockeykollande stutsmattehoppande och fotbollsbollande
och massa god mat. :) hehe Sen till Pierre, han är ju sjuk,
 infekterade grejer i kroppen, så jag måste ju tycka lite
 synd om honom, han får äta massa medusiner som
 Pippi säger och sen får han inte dricka alkohol på typ
 två veckor, haha själv tycker jag att det låter som en
 prima ide men det gör nog inte han . :) Haha


Skikorven han själv! :)

Anyways, jag va ju till arbetsförmedlingen i onsdag
och snacka lite och det blev så att jag ska på praktik
på pikaboo den 25 och en månad framåt, så det ska bli
 intressant, ska bli kul att göra något om dagarna och
 inte bara slappa sönder mig själv... nått som är lite trist
 är att jag börjar 10 och slutar förmodligen 6 så hela
dagen är ju typ förstörd så jag får hoppas på att
det leder till sommarjobb, annars jiifflaar. ;) hehe

43 dagar kvar till Peace and Love är det också,
jag längtar som attans. Fast jag och millan måste
 fixa oss ett tält först, men det är väl inte så svårt,
 vill ju inte lägga ut såå mycket pengar på det heller
eftersom att man vet ju inte vad som kan hända med
det sen är man ju inte rikast i stan heller. :) hoho
sen måste jag köpa en solstol, det är iallafall ett givet köp!

Sverige kom 3:a och fick brons vilket är bra, men
jag trodde faktiskt på att dom skulle vinna hela skiten!
 Men jag får väl nöja mig med att vi fick en medalj iaf :)

Nu ska jag ta mig en knäckemacka med sinka på.
Gott Gott !

Hare bra mina stjärtgossar!
Kyss och slisk

Lillemor !

Tala ut
Postat av: Camilla

Jasså, så hon ska börja praktik på Picaboo? :) Vad roligt!

2009-05-13 @ 18:30:18
URL: http://camillanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0