Flintan i stekpannan !

Hejsan på er allihopa.
Nu sitter jag här i min soffa mätt och belåten ! Jag hade en flintastek i kylen som gick ut imorgon och jag kunde inte grilla den eftersom att jag inte har någon grill, så jag tog fram stekpannan och slängde ner den där och sen in i ugnen en stund, och vips, den blev perfekt, med lite bulgur, sallad och chilibea vart det en fulländad måltid. :) hehe


Nu sitter jag och Karin och kollar på vänner, väntande på desperate. hoho
Va förbi Lina en sväg tidigare också och hon mår som hon ska. :) hehe
Kanske ska käka upp jordgubbarna från i går med lite glass. det skulle va
smaskens! Karin kommer förmodligen poppa popcorn och det skulle intesitta
helt fel det heller. :)

Vänner skriker på mig.
Hejdå!
Lillemor !

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0