Old pics :)

Kan bjuda på lite GAMLA bilder, bara för skoj skull. :)

 

Snygga Elin Wahlsten. hehe                 Och en väldigt liten jag !
 

Pinsam bild men vafaan jag inte den som skäms. :)
haha and on the cover we have Ida, Andre och jag ! :)
 

Fräna Fritte hos Ien !                               Chankie, Annika och Ida.
 

Sen va det en gång då jag va blond och jag och Emilia lekte modeller. :)
 

secret lovecouple, guess who ?         En sovande Elin ;)
 

Jag och Nadine en gång i tiden, hahahahahahaa. :)
 

thats that, saknar the god old days ibland faktiskt !

Well Well, sov så gott!

Kyss Lillemor


Tala ut
Postat av: Ankan

HAHAHAHA så jävla sköna pics ;)

2009-05-15 @ 15:09:24
Postat av: Lillemor

Kanske inte lika skööna när man inte vet vilka det är...... :D

2009-05-15 @ 15:18:00
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: Ido

HAHA :D har kort på dig också ska du veta ;)

2009-05-16 @ 20:20:42
Postat av: Nadine

hahaha faaaan va hemska bilder! uuusch! mjukis brallor o string uppe vid naveln, va hamskt!!! bara barnet! hahaha inte for att det ar nagonsin ar tilllalet, oavsett alder hahaha

2009-05-22 @ 10:06:00
URL: http://primaryroad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0