Öret!

Hejsna hoppsan.

Nu är det såhär att jag älskar spontanitet och där för så blir det en tripp till Örebro imorgon över valborg med bästa Friiiida ! Det blev ju en rätt galen kväll förra gången jag va där så hoppas på lika stohej denna gång vilket jag inte tvivlar på :) DOCK måste vi åka med 07.48 tåget för att det är det ända tåget som går imorgon.. Liite sugit men men vad gör det om hundra år, man kommer ju upp i tid i alla fall. ;P Hohoo så nu mitt i natten måste jag ställa mig och packa och bestämma vad jag ska ha på mig och det brukar alltid bli ett dilemma. But you got to do what you got to do !

Off we go ! (Jag och min sura tjocka mage som inte fick varm kebab av mem&zin alltså ! )


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0