Ursäkta vad sa hoon ? .. :S

Herregud vilken dag det har varit... Jag har gått runt som en jäkla Zombie hela dagen, sluddrat på mina arbetskollegors namn, Stammat och haft svårt att prata fan! Vissa kunder kolla på mig som att jag vore dum i huvudet., (?) då va man tvungen att be om ursäkt för att det inte kommer fram några ord ur munnen på en.. och sedan börja om från början och verkligen fokusera på vad fan man ska få fram.. Helt sick hur man kan bli av att man inte har sovit som man ska... Lite pinsamt också kanske.. haha Oh well.. ;)
Jag får väl hålla tummarna att denna natt kommer gå bättre, vilket jag veeerkligen hoppas för det va fan inte kul inatt!

Bjussar på några pärlor från helgen. :P





PUNKT OCH SLUT ! ;)


Tala ut
Postat av: Malle

Haha! Vilken as bra helg de var! :) Får vi göra om snart!

2011-04-28 @ 11:44:49
URL: http://malinbengtson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0