Spontant JA! ;)

Har imorse som frukost smällt i mig FATTIGA RIDDARE ! Damn va gott det va, senast jag åt det måste nog ha vart när jag bodde på Rödön tror jag, Jeesus va länge sen.

Fredagen vart inte alls som jag hade planerat den med helt fucking awesome ändå. :)
Karin ringde och föreslog att Hon, Lina och jag skulle slå våra skallar ihop och gå ut på Bruks och dansa lite granna :) Sagt och gjort och det gjorde vi med bihang av Lisette och Malin, haha. Blev dock en väldigt sen kväll med efterfest till morgonenkvisten. En favorit i repris?! ;)



Idag då, ja idag.. hmmf kanske ska ta och baka lite bröd, Wavrinskys fillimpa ska tydligen va en trevligt limpa. Vi får väl se hur det blir. :)

KYSSS




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0