Seer fan inte ?

HAHA ! Gjorde världens miss idag.. Bestämde mig för att ta en promenix ner på stan för jag orkade inte sitta hemma längre, på väg ner ringer jag Lisse och frågar vad hon har för sig, och tur som jag har så sitter hon och Hanna på Vallonen och fikar så då tänkte jag att jag kikar väl förbi hos dom då.. Öppna dörren kollar in, ser dom inte... går längre in och sticker in huvudet.. NEEJ dom är fan inte här.. vafan ?? Folket (halva vallonen va fullt) måste ha trott att jag va dum i huvudet.. ?!? Jag går ut och ringer Lisse och frågar vafan dom är någonstans, hon bara skrattar och säger - haha vi sitter ju rakt in du kan inte missa oss. hahahaha jag såg ingen jävel inte. Skämdes lite när jag gick in igen och insåg att dom satt ju förfan rakt in :P jaja man kan väl inte alltid ha ögonen med sig, elleeer ! :)


Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0