Mysdagar !

Tja !

Jag är en slöhög känner jag, sover hur länge som helst, går och lägger mig hur sent som helst ! Oh well vad gör det om hundra år ? :) Ikväll kommer ett gäng pullor över till mig och vi ska busa till det lite och sen om vädret passar så blir det en tripp till Hamnkrogen :) Annars Lever vi ut hemma hos mig, vi har en tendens att kunna leva ut på alla sätt och vis, det gillas !

I tisdag vart det lite fördelsedagfirande för mig här på självaste Dalavägen, Jag fixa Gofika och mina tjejer kom hit och bjöd på sig själva + lite pressenter :) TACK ! Slutade med att Frida (som oftast brukar det) och Robyn sov kvar här och vi hade "pyjamasparty", haha vi stod och dansade ut i småtimmarna och snackade massa goja. :) Fridas otroliga övertalningsförmåga hjälpte oss att få kvar Robyn, hennes muta va, -Vi Bakar scones till dig och du får frukost på sängen med smothie och massa mums. Då va hon såld ! -Jag ska få scones! :) Haha sagt och gjort jag klev upp och bakade scones till mina tjejor på morgonen! Jag kan om jag vill ja ! :)










Tala ut
Postat av: anneli

Grattis i efterskott och du är inte den enda som känner att man kan sova hur mycket som helst, som sagt vad gör det om hundra år? :)

2011-07-26 @ 19:24:33
URL: http://mineninspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0