Dattaradaa!

Home sweet home, jag har haft en riktigt bra helg med massa mys och pys med Mami och Elin. Lite mycket mer fattigare nu än när jag åkte men vad göra det om hundra år :D Nu kommer i alla fall mina fossingar prydas av mina vackra skor hela tiden, mina "boobs" kommer tryckas upp, och jag kommer lukta underbart under armarna medans jag är snyggast på gymmet :P haha skämt och sido, Härligt att få komma iväg en sväng men ännu härligare att komma hem :)

Nej vad säger ni pojkar och flickor, ska man nanna kudden redan nu kanske, blir en tidig morgon imorgon då jag jobbar förmiddag. Skönt faktiskt, då har man hela eftermiddagen på sig att hitta på annat skit :P Ja så får det bli!

Tuuttaaråtåår! <3



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0