Siiimbaaa...

Vart på världen myshumör när jag satt här i soffan och råka kolla ut genom fönstret och ser väääärlden finaste solnedgång, alla varma fina färger spred sig över himlen och jag bara njööt! kände mig lite som Simba i Lejonkungen <3



Min helg ar varit händelserik kan man ju säga.. Fredagskvällen bestod av Fredagsmys med min älskade syster, jag flyttade bort borden mellan soffan och baddade upp med kuddar och filtar och sen la vi oss ner och kollade på film. Massa god mat och snask va självklart också framdukat :)



Lördagsmorgon spenderade jag själv för Elin skulle va med en kompis så jag donade på så gott jag kunde, drog damsugaren i några hörn och sen va det dags att gå till kyrkogården för att häsla på Bosse, jag har aldrig vart på kyrkogården på alla helgona förut men guud så vackert det va ! <3



Sen bar det av hemåt för massa duschning och tillfixning för Lillemor skulle få finsällskap av Malin och Elin, Vi lagade mat och snacka massa skit och gjorde planer för framtiden ;) höhö  Och sen vidare ner till Bruks för Arenafest. Riktigt mycket folk va det och riktigt trevligt men kanske inte lika mycket röj som vi ville ha så vi drog vidare till GM ASmycket folk där med men det va fan inte roligare där inte. Malin försvann hemåt så jag och Elin drog tillbaka till Bruks och dansade äsen av oss tills det va dags för stängning. Efterfest va ju en självklarhet! haha JAPP ! :)



Söndag och Elin (min syster) Skulle lämna mig och åka hem till Karlskoga igen, Efter en vecka med sällskap blir det lite ensams att bli själv igen :( Nåvääl! Det va min helg och nu har veckan dragit gång igen och nya tag har tagits men snart är det Frrredag igen. ;P



Nu ska jag laga lite mat för mig mage behöver det ! :)

Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0