Gråtfest på en torsdag !



Varför känner man sig så extrems kärleksfull när man kollat på mysfilmer. Man smälter i hjärtat och man är typ kär i allt. :) haha. Fina underbara Ps. I Love you har rullat på kanal 7 och jag har setat klistrad sen klockan nio och älskar verkligen den, 10 minuter in i filmen och jag tjurar och sen dess har det droppat tårar hejvilt ! :) Ni som inte har sett den måste se den. Thats just it !

Kollade på Idol tidigare idag och jag skvätte några tårar där med kan jag lova, är det någon som kan få mig i tårar så är det vackra toner.. Ohh Lord! Molly som är en av dom som tävlar, uppträdde idag, hennes röst är verkligen to die for, jag längtar tills nästa gången jag får höra henne. :) 

Jobbade 12-18 idag och jag kan säga som så att det har vart en av dom jobbigast dagarna på ett bra tag, inte på grund av jobbet eller så utan för att det är fanimig inte lätt att va kvinna vissa gånger. HELVETE vad ont jag har haft i den där jävla mensmagen och ryggen! dubbeltrubbel you know. Det räcker inte att man ska ha ont i magen man ska ho ont i ryggen OCKSÅ! Stoppad piller i mig hela dan och förövrigt i 2 veckor i streck så min lever lär ju må prima eller vad tror ni.. haha

Nåväl vad är väl en bal på slottet !?!?!?

Bjuder på en riktigt härlig höstbild bara för att Karin ska få sig en tankeställare och slå en pling nån solig dag så vi kan göra om denna dag år också!



Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0