JULAFTON!

Ja då va det julafton då, känns faktiskt inte som att det är julafton, jag är ju så van att vara hos min mormor och morfar varje jul så det blir inte samma känsla liksom. men men vi har iaf vart på jullunch hos Maria och Tony (Bosses dotter) det va riktigt trevligt faktiskt :) käkamat och fika och delade ut lite julklappar.
sen efter ett tag så åkte vi till Bosse för att ha lite mer julklappsutdelningar. :) hihi det är inte klart än int e.
När jag vakande imorseså had jag typ 10 messfrån folk som önskade mig GodJul och sedan kom det flera mess under dagenmed. ;) det värmer i kroppen när folk man knappt pratar med skickar en julhälsning, ;)

jaja det är så här det är att fira jul in the fagtown alltså.. :) ganska trevligt actualy,
Vad händer imorgon gott folk, ni ska väl ut?

Och händer det något ikväll? ;)

Kyss och GODJUL alla, hoppas i har haft och kommer ha en underbar Julafton!


Tala ut
Postat av: Lindsey

haha jaa man är alltid ute i sista minuten :P fick pengar och lite presentkort och sånt :) alltid bra! fick du några mys klappar då? Party party idag då eller? =)

2008-12-25 @ 13:59:26
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0