The Grillmaster!

Hej och hå.

Dagen började med att vi köpte frulle och åkte till millan och väckte henne, skapligt förvånad hon blev då -Åhh neej... så slängde hon täcket över huvudet. :) haha jag tror hon ville sova lite längre än till halv 9. :D
Det blev en händelserik frulle med en väldigt intressant diskution om snoppar och tandborstning, haha

När frullen va klar åkte jag och Frida till henne och somnade! haha vi sov i typ 2 timmar och fyfään va skönt det va, fast när jag vaknade så hade jag en väldans huvudvärk. :/ men men bara att stå ut med... sen var det väl bara att dra hem och duscha och fixa ordning sig för kvällens grillning!

När klockan blev halv 6 gick jag till mem och zin för dit skulle Samuel komma och hämta. :) sen blev det en tripp till coop för köttköp (flintastek) och bea, sen bar det av till Millan :) Efter ett tag va köttet klart och alla satte sig runt bordet för att avnjuta en underbar grillning och min första för i år :P SNUSKIGT gott va det kan jag säga !!!  När vi hade käkat klart vart det tokig paltkoma... :) men det va värt det. hohoo
Sen vart det panacotta till efterrätt och guuuud in i helvete vad gott det va. ;) Mumma!

Efter ett tag så gick jag, Frida och Hanna iväg för att fixa en liten överraskning, Hälla grön karamellfärg i Millans öl =D hahhahha det va det roligaste jag sett, hon märkte ingenting och vi bara skrattade :) bilder kommer sen. :) Juust ja sen fick ju Millan hennes present, hon fick ett halsband med en dödskalle på och sen fick hon 10 st 50:- presentkort på bolaget. haha det va så kul för vi gömde alla presentkort runt omkring i huset och på gården. Så hade vi satt ett i gardinen på väg in i huset oh hon gick förbi den fleeeera gånger utan att se den, haha tillslut så såg hon den och hon blev helt förbryllad över att hon inte hade sett den tidigare, haha så kan det gå. :)

Sen blev det bestämt att vi skulle dra över till norberg för att gå ut där och det kändes väl lite kasst till en början när vi kom fördet va bara massa gubbar. :) men sen gick vi in på hotellet och då vart det mkt roligare. :) hohoo tur det va. när klockan vart ett så stängde dom och då gick vi till myntan och käkade strips med sås. Mumms fillibaba! sen bar det av hem. En jättetrevlig kväll, tack allihopa och ett Grattis till Millan ! hoppas din dag vart lyckad för dig med !

Nej nuska jag ta och klä påmig och ut och träffa marrebarre och sen blir det en tripp till Frida med lite pizza och söndagsparty. :)

Kyss på er ! Lillemor.




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0