Valborg - Peaceandlove

Jaha, promenad vart det och den vart runt eskiln.
Sen hem till Frida och det va dukat med myspys. :)
Sen vart det mkt snack om vad som ska hända på
valborg, jag har ingen aning om vad som kommer
hända, det ända jag vet är att jag vill grilla mitt kött
och ta några cider med mina underbara vänner ;)


Sen har jag glömt att berätta att Peaceandlove
biljetterna är beställda, så nu är det klippt och klart
 att vi ska iväg. Känns skitkul, för jag har aldrig vart
 på en festival så det ska bli väldigt spännande. :)
 hoho Vet dock inte vad jag ska dricka än men
 det löser sig väl på vägen. :) Längtar som attans.


Imorgon har jag tänkt att städa min apartment om
 det inte är för fint väder det vill säga, för då kan man
 ju inte stanna inne och bli en hög av sopor, haha
 Det ser verkligen ut som skit i mitt vardagsrum,
kläder överallt och lite dammtussar utspridda lite
överallt. haha nä så illa har det inte blivit....Än. hehe


Frågan är ju nu om jag ska sova eller inte sova.
hmmf svårt val, jag är inte trött men jag måste sova
för annars vänder jag på dygnet och det vill jag inte
göra, så det blir nog sängen med boken små
citroner gula. :) riktig deppbok i början (som liknade
 mitt arbetslösa liv ganska mycket) men nu börjar
 det faktiskt arta sig !

Wellwell, en dag i taget så går allt bra.
Hejdå.

Lillemor ! <3







Tala ut
Postat av: Mia

åh, jag vill med till peace and love :) för att se Mötley Crüe :)

2009-04-29 @ 10:34:20
Postat av: johanna

jag hörde att frippe har köpt biljett till mig så jag hoppas jag får vara med er på festivalen =D

2009-04-30 @ 23:40:17
URL: http://evajohannaelisabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0