Skiit på d'iiig!

hemmkommen, ja det är jag ! har vart hos frippe som hon heter nu för tiden, det står inte så på henne legg men hon heter så nu, bara så ni vet. ;) hahahah sista söndagspartyt idag också, kommer sakna dom där tokarna höll jag på säga men dom finns kvar ett tag till, vi har ju boston te party och sen kommer det ju vem kan slå filip och fredrik, så det kommer nog ta ett tag innan dom försvinner, vilket glädjer mig :) hoooo'e hooo'e!

imorgon fortsätter praktiken och det tycker jag ska bli kul faktiskt, trivt skitbra där juuue !

gräv ner er, skit på er, lek i sandlådan, eller så gör ni inget av det och gör som jag. Går och lägger er !

Nattinatti my lovers !
Lillemor !



Ge mig lite sol nuuuråååååå!!! jag vill strippa till shorts !

Tala ut
Postat av: Ankan

Mina FOTAR syns ju! ;)

2009-06-09 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0