CHANGELING !! <3

Ojojoj vilken bra film jag har sett nu, en av dom bästa på väldigt länge. Changeling heter den och fyyyfan säger jag bara. Det är en sann historia och det handlar om en kvinna (Angelina Julie) och hennes kamp om att få tillaka hennes son som har blivit spårlöst försvunnen. Sjuukt bra film, rekomenderas VERKLIGEN!

Btw,hur vacker är hon inte?!? :)




Hahaha en till sak, Karin har fått finnar!! ni som känner henne vet att hon ALDRIG får finnar. Så här va det, vi satt i köket och så sa Karin till mig typ -kolla här, så pekade hon på hakan och kinden och sa att domhär måste jag få bort, sen så började jag undersöka hennes face efter fler finnar, och jag hittade ett par om man säger så. haha "nöjd" Sen såg jag en vid hennes mun och vid det tillfället så hog hon så man såg inte riktigt , då sa jag till henne - Le lite,, Eller neej blunda. hahahahaha, jag ville alltså att hon skulle blunda med munnen. Ojojoj vad det kan bli fel ibland! :) FinnKarin heter hon hädanefter.. Okej? :)

Ja som ni kanske har märkt så har jag och Karin har myspys ikväll, känns faktiskt skönt att sitta hemma och bara ta det lugnt på en fredag, vilket inte har hänt på ett tag. :/

Men imorgon blir det fest, men jag vet tyvärr inte vad jag ska göra, det finns två olika fester och jag vill till båda lika mycket... Gaah , Jag är kluven....!
Förretsen, har slagit mitt rekord på läsare igen, är uppe i 28 st, så nu är jag väldigt glad, Tackar så mkt! :)

Nä nu är det bedtime för mig!

Love Lillemor.




Tala ut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0